Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Συνάντηση

Είναι σα να συνάντησα το διάβολο απόψε
Μου έγνεψε καταφατικά να μπω
κάτω από το βαρύ του παλτό
και ν' αρχίσω να μετράω τις ποινές μου
Αυτές που θα' ρθούν όταν ο ήλιος ορίσει
και θα τρυπάνε αργά τα σωθικά μου
Τόσο πιο βαθειά στη σάρκα
Τόσο πιο βαθειά στα παλιά μου μάτια
Θα' ναι ντυμένες στα πιο κόκκινα χρώματα
να εφελκύουν το βλέμμα
να τραντάζουν τα μέλη
να εισχωρούν αργά κάτω απ' το δέρμα
και να ιδρώνουν με πτώσεις
τα λεκιασμένα μου μανίκια
Είναι σα να συνάντησα το διάβολο απόψε
Σα να ήπιαμε μαζί τις τελευταίες σταγόνες
απ' το ποτό μου - το πιο βαρύ που είχα-
Χάνοντας τις ώρες απ' το ρολόι
Χάνοντας τις μέρες από το χρόνο
Σε μια γιορτή σιωπηλή όντες
ν' αφομοιώνουμε τις μοίρες
προτού να γεμίσουν τα ποτήρια μας
Σα να συναντήσαμε το διάβολο σου λέω
Σου φωνάζω - δε μ' ακούς;

Δεν υπάρχουν σχόλια: